Діяльнісні методи навчання в дії
Педагогічна громадськість Віньковеччини 20 квітня 2021 року об’єдналася у віртуальному просторі навколо актуальної проблеми вдосконалення освітнього процесу «Діяльнісні методи навчання».
ЧИМ обумовлено впровадження діяльнісного підходу в навчанні?
ЯКА структура уроку в умовах оновлення змісту освітнього процесу?
Від ЧОГО залежить академічна свобода вчителя?
ЩО дає для здобувачів освіти застосування діяльнісних методів навчання?
Такі актуальні питання були розгорнуті директором Центру професійного розвитку педагогічних працівників Саврій С. Г.
Модератор вебінару, консультант ЦПРПП Брошко Л. Л. запропонувала учасникам вебінару важливі практико-орієнтовані акценти щодо реалізації діяльнісного підходу в навчанні задля розуміння змін, підходів, орієнтирів в освітньому процесі.
Дитина радіє, здійснює відкриття, бачить свої досягнення в практичній діяльності – такі складові діяльнісного методу навчання, а формування компетентностей здобувачів освіти в єдності емоційної, поведінкової та когнітивної сфер - грані діяльнісного підходу в навчанні.
Віримо, що кожен учасник віртуального спілкування переконаний у важливості відомого вислову: «Мета не в тому, щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки, у тому, щоб допомогти їм скоріше навчитися обходитися без нас»
Для учасників вебінару підготовлено портфоліо: https://drive.google.com/drive/folders/1iC04jV2KSp-S4fTOPX4WEUlURYPw15em?usp=sharing