Cемінар вчителів української мови та літератури
27 листопада 2019 року на базі Подолянського НВК проведено семінар-практикум вчителів української мови та літератури з проблеми «Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках української мови та літератури».
Актуальність цієї проблеми зумовлена тим, що вчителі-словесники продовжують працювати у цьому навчальному році за оновленими програмами для учнів 5-9 класів, модернізованих згідно з Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти. Метою кожного вчителя-філолога є наскрізне впровадження механізму реалізації завдань компетентнісного підходу в навчанні української мови і літератури в контексті положень «Нової української школи». Учителі усвідомили, що в цьому документі визначено роль філолога, який викладає предмет, у формуванні ключових компетентностей, запровадження наскрізних змістових ліній, які відображають провідні соціально й особистісно значущі ідеї. Учитель повинен не лише навчити дітей правил пунктуації, орфографії та синтаксису, а й сприяти застосуванню вивченого дітьми.
У практичній частині семінару вчителі відвідали урок української літератури «У чому вічна проблема щастя? (За п’єсою І. П. Котляревського «Наталка Полтавка»)» (9 клас), який провела Зайцева Н. В., вчитель української мови та літератури Подолянського НВК.
Цінним у роботі семінару був методичний практикум, завдання якого полягало в наочній презентації елементів реалізації змістових ліній в учительській практиці. Учителі української мови та літератури відпрацювали методи та прийоми реалізації наскрізних змістових ліній на уроках.