«Перевернутий клас» – це міф чи реальність?
Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал (Мартін Лютер Кінг).
Онлайн-спілкування для педагогів Віньковеччини, організоване 15 квітня 2021 року Центром професійного розвитку педагогічних працівників, стало платформою для професійного самовдосконалення. На запити освітян під час вебінару консультантом Центру Слободян Ольгою Миколаївною розгорнуто відповіді на питання:
- ЯК технології змішаного навчання змінюють професійне мислення педагогів?
- ЧИ створені для учнів нові можливості конкурентоспроможності в сучасному інформаційному суспільстві під час пандемії?
- ЧОМУ потрібно трансформувати освітній процес в умовах карантинних обмежень?
Відгуки учасників вебінару вимальовують перспективу зміни ролі вчителя та учня при використанні моделі перевернутого класу, якості освітнього процесу, психологічного комфорту учасників освітнього процесу в умовах онлайн-навчання.
«Перевернутий клас» – це реальність в умовах дистанційного навчання! Важливо прагнути знати, вміти та застосовувати, бути для учнів фасилітатором, ментором, тьютором.
Портфоліо вебінару: https://drive.google.com/drive/folders/1PT-B1cGJKgRUZm3x0jBDP9We_nkhUSPr?usp=sharing